Онлайн-курс«Case Study: Медовий місяць»

Це глибокий аналіз створення фільму, який поєднав мінімалізм, інновації в виробництві й потужну емоційну глибину. Упродовж семи лекцій слухачі зможуть розібратися, як робота режисера-сценариста, звукорежисера, оператора, художниці-постановниці і кастинг-директорки створила цілісну,інтенсивну історію виживання та любові під час війни.

КУРС ЛЕКЦІЙ

Запрошуємо тебе дізнатись більше про професії без яких не може обійтись жоден фільм та дізнатисьсекрети і нюанси виробництва фільму «Медовий місяць»

  • Послідовність роботи: логлайн та синопсис, від 1го драфту для конкурсу до 3го драфту під час репетицій. Практичні інструменти: робота зі сценарними картками, ключовими емоціями кожного дня в історії, тритментом і сценарієм.
    Сюжет і драматургія: побутова прелюдія. Перша ніч у квартирі. Дослідження інтимності і страху. П’ять днів ізоляції.
    Сценарна економія: мінімум персонажів, максимум емоційної напруги через діалоги та мовчання.
    Конфлікт і трансформація: зовнішня загроза і внутрішня трансформація. Пошук правди. Психологічне очищення.
    Гранична чесність із собою. Неприємна правда, яка змінює героїв.
    П’ять ліній конфлікту: внутрішній Тараса, внутрішній Олі, конфлікт між ними, зовнішній із соціумом, філософсько-екзистенційний - війна, окупація.

  • Підготовка: робота з мудбордами, референсами, перегляд схожих фільмів, живопис і літературні джерела, які формували естетичне бачення до виходу на майданчик.
    Аналіз режисерського бачення: що воно було сформульоване в документах, поданих на фінансування, що з того збереглось та що саме считали кінокритики після показу.
    Трансформація внутрішнього стану персонажів через кіномову: камерність і мінімалізм: замкнені простори, клаустрофобія, герметичні історії; як психологічна напруга будується без великих декорацій і ефектів, а простір стає активним учасником історії.
    Від сценарію до форми: як кожен рядок сценарію трансформується у композицію кадру, ритм, світло, монтаж та емоційний тон сцени.
    Виклики режисури з обмеженим бюджетом, дедлайнами та мінімалістичними локаціями.

  • Підготовка: концепція звукового середовища з етапу препродакшну; референси з кіно і документального аудіо; пошук звукової атмосфери замкненого простору.
    Звукова драматургія: як звук підсилює внутрішні стани персонажів; тиша, що працює як активний елемент; відлуння зовнішнього світу у відгородженій квартирі.
    Мінімалізм і психологічна напруга: відмова від надлишкових ефектів; точкові звукові акценти, які загострюють драму; робота з простором через звук.
    Робота з обмеженнями: малобюджетні рішення, запис у складних умовах, створення багатошарової атмосфери без студійної розкоші.
    Практичні інструменти: аналіз ключових сцен фільму — як зміна звукової перспективи вибудовує емоційний ритм; приклади конкретних прийомів, використаних у «Медовому місяці».

  • Робота в команді: режисер - оператор - художник;
    Підготовка: пошук візуальної мови ще до зйомок; референси камерних драм; тестування оптики і світла для замкнених просторів.
    Технічні спекти проекту: камера, оптика, метод освітлення, LED екрани, експонометрія, колорометрія;
    Візуальна драматургія: як камера передає психологічну напругу; статичні плани для мовчання, крупні плани для конфліктів, рух камери як маркер внутрішніх змін.
    Камерність і мінімалізм: зйомки в обмежених просторах; робота з клаустрофобією кадру; як композиція і світло створюють відчуття замкненості.
    Простір як персонаж: квартира не як фон, а як активний учасник історії; як об’єкти й коридори формують ритм сцени.
    Практичні інструменти: аналіз конкретних сцен, побудова кадру в умовах малої площі, використання природного світла і побутових джерел освітлення

  • Підготовка: формування стратегії виробництва, пошук фінансування, подача на пітчинги та фонди.
    Бюджет і обмеження: як обмежені ресурси формують творчі рішення; баланс між необхідним і можливим.
    Виробничі виклики: дедлайни, організація команди, узгодження креативних і практичних завдань.
    Міжнародний контекст: співпраця з партнерами, пошук альтернативних можливостей, робота з фестивальними перспективами.
    Продюсер як медіатор: підтримка авторського бачення режисера і водночас — забезпечення виробничої дисципліни.
    Практичні інструменти: аналіз конкретних кейсів — як проєкт адаптувався під обставини війни, як приймалися ключові рішення в кризових моментах.

  • Підготовка: визначення вимог до акторів, пошук через агентства, відкриті прослуховування, нетипові шляхи відбору.
    Природність і автентичність: баланс між професійними та непрофесійними акторами; вибір облич, що говорять правду без надмірної гри.
    Динаміка у дуеті: як вибудовується хімія між виконавцями головних ролей; пошук напруги і взаємодії, що тримають драматургію.
    Кастинг як режисерський інструмент: актори не лише втілюють сценарій, а й формують ритм і тональність сцени.
    Практичні інструменти: аналіз проб, методи перевірки акторської органіки; приклади того, як остаточний вибір вплинув на тональність фільму.
    Приз імені Параджанова для Ірини Нірші — як результат вдалої акторської роботи Dzyga MDBСуспільне | Новини.

  • Підготовка: робота з простором, пошук концепції, підбір фактур і матеріалів, робота з мудбордами, створення кольорової палітри, яка відповідає драматургії.
    Простір як драматургія: квартира не як фон, а як відображення психологічних станів героїв; кожна річ у кадрі працює на історію.
    Мінімалізм і ресурсність: як створити цілісний світ із мінімальним бюджетом; пошук рішень у простих матеріалах і побутових деталях.
    Емоційний код предметів та сенсове навантаження: кольори, текстури, розташування речей у просторі; як вони транслюють інтимність, страх і зміну настрою героїв та що можуть розказати про них.
    Практичні інструменти: розбір ключових сцен, де художнє рішення формувало атмосферу; приклади підходів до декорацій та реквізиту в умовах обмежених ресурсів.
    Менеджування арт департаменту: склад команди, точність бріфу, розподілення зон відповідальності, делегування задач та робота з бюджетом.

Ціни

Ви можете придбати одразу 7 лекцій зі знижкою чи вибрати, якусь одну, яка цікавить саме вас. Але наша порада - брати всі лекції разом.

Illustration

Одна лекція

1000 грн

Весь курс (8 лекцій)

5500 грн

КОМАНДА ФІЛЬМУ

Ми щасливі познайомити тебе ближче з учасниками знімального процесу!

Illustration

Жанна Озірна

Авторка сценарію та режисерка

Жанна Озірна - кінорежисерка та сценаристка. Лавреатка Державної премії України імені Олександра Довженка. Учасниця Berlinale Talents 2020 (Berlin, 2020), резидентка Cité internationale des arts та Les Récollets (Париж, 2022) та Marathon Screenings (Лос Анджелес, 2023). Проєкт її повнометражного ігрового фільму “Нижній горизонт” брав участь у низці престижних міжнародних сценарних майстерень та кіноринках Роттердамського та Каннського кінофестивалю, отримав фінансування від Держкіно, однак через повномасштабне вторгнення зйомки відкладені на 2026 рік. У 2024 році Жанна Озірна зняла свій дебют “Медовий місяць” у рамках програми для малобюджетних проєктів Biennale College Cinema. Прем'єра відбулась на Венеційському кінофестивалі 2024. Фільм отримав Гран-прі МКФ Молодість, Arras Film Festival, Sofia IFF.

Illustration

Володимир Усик

Оператор - постановник

Дипломований спеціаліст з операторської майстерності КНУТКіТ. Учасник документальних програм в Києві від «Від світанку до заходу сонця», «Молоді про молодих» - Польща. Учасник міжнародних кінофестивалів. Спеціальна відзнака за операторську майстерність у фільмі "Ля Палісада" на кінофестивалі українських фільмів в Варшаві, Польщі. Національна премія імені Параджанова від НСКУ за операторську роботу. Премія Миколайчука від Київської Адміністрації 2025. Фільмографія: Назовні, Папіни кросівки, Ля Палісіада, Медовий Місяць, Дівія.

Illustration

Маргарита Кулик

Художниця - постановниця

Ріта народилася в місті Донецьк, росла в Києві, наразі навчається цифровому мистецтву у Відні в університеті прикладних мистецтв. Вперше, як художниця-постановниця, дебютувала з фільмом "Цвях" у 2016 році. У 2019 році Ріта дебютувала як художниця повного метру з фільмом «Мої думки тихі» реж. Антоніо Лукіч, який отримав відзнаку кришталевий глобус на кінофестивалі в Карлових Варах, а також має 9 номінацій Української Кіноакадемії, одна з них - найкраща робота художника-постановника.

Illustration

Сергій Степанський

Звукорежисер

Сергій Степанський (народився 6 липня 1983 року, м. Одеса) - український звукорежисер, куратор звукорежисерської програми в Українській кіношколі. Член Європейської та Української кіноакадемій. Дворазовий переможець премії «Золота дзиґа» за найкращу звукорежисуру. Звукорежисер фільмів «Плем'я», «Нюхач», «Стрімголов», «Дике поле», «Атлантида», «Мої думки тихі», «Додому», «Редакція», «Відблиск», «Рівень чорного», «Люксембург-Люксембург», «Памфір», «Дім за склом», «Медовий місяць», «Ти – Космос», «За перемогу!».
2018 року Степанський дебютував у кінематографі як актор, зігравши одну з головних ролей у фільмі «Вулкан» режисера Романа Бондарчука.

Illustration

Алла Самойленко

Кастинг-директорка

Членкиня Міжнародної асоціації кастинг директорів).Закінчивши у 1998 році кінознавчий факультет Національного університету театру, кіно і телебачення ім. Карпенка-Карого, і після 6 років роботи у Національному комітеті Міс Україна в якості персонального помічника президента, працювала на позиції кастинг директорки, починаючи з 2003 року. Початок моєї кар’єри як кастинг спеціалістки потрапив на момент відновлення сучасного кінопроцесу в Україні, виробництво 12 короткометражних стрічок, об’єднаних у цикл під назвою «Любов – це…» (виробництво: Західно-Європейський інститут, 2003/2004 роки)З 2004 року до 2021 року працювала у компанії Пронто фільм. Наразі – вільнонаймана. За час своєї професійної діяльності долучилася до створення понад 90 українських та іноземних стрічок різного формату (короткометражні, повнометражні фільми, серіали), а також великої кількості рекламних роликів, музичних відео, тощо.

Illustration

Дмитро Суханов

Продюсер

Освіта:Донецький національний технічний університет 1995-2000Києво-Могилянська бізнес-школа MBA 2015-2017EAVE Producers Workshop – 2020Свою кар’єру у кіноіндустрії розпочав із сфери пост-продакшну у 1995 році. Перейшов у сферу продакшну у 2000 році. У 2003 році став співзасновником та виконавчим продюсером Toy Pictures. Компанія працює над виробництвом фільмів, телесеріалів, документальних фільмів із 2014 року під торговою маркою Toy Cinema. Із 2019 року і до сьогодні Дмитро є членом експертної комісії пітчингів Держкіно, а також членом Української Кіноакадемії. Фільми: «Мої думки тихі» режисер Антоніо Лукіч, «Спадок брехні» режисер Андріан Бол. Співпродюсер із Великобританії Марк Фоліньо. Фільм продано на LionsGate Home та більше ніж у 20 країн.

ЧОМУ ВАРТО ВІДВІДАТИ ЛЕКЦІЇ?

Створення кіно - це командна робота, адже під час виробництва фільму задіяно багато різних кінопрофесіоналів. Під час виходу на екрани, ми часто про це забуваємо і фільм лишається з режисером та акторам. Інші учасники процесу просто залишаються за кадром.

Онлайн - зустріч

Ти будеш мати можливість приєднатися до лекції з будь-якої точки планети, якщо в тебе є інтернет і бажання розвивитись у кіно

Лектори з величезним досвідом

Ці кінематографісти створили не один український фільм і їм є про що розказати

Нетворкінг

В спільному онлайн-чаті, де будуть усі учасники, буде можливість познайомитись і знайти свою команду мрії

Гран-прі «Золотий Скіфський олень»

Київський МКФ «Молодість»

Україна2024

Гран-прі журі«Золотий атлас»

Міжнародний кінофестивальв Аррасі

Франція2024

Спеціальна нагорода за акторський дебютІра Нірша

Премія НСКУ ім. Сергія Параджанова

Україна2025

Найкраща режисура

Премія-відзнака українського театру та кіно «Чорний лотос»

Україна2025

Гран-прі «Софія – місто кіно» за Найкращий фільм

Софійський міжнародний кінофестиваль

Болгарія2025

Режисерка Жанна Озірна та актори Ірина Нірша та Роман Луцький

— лауреати Державної премії імені Олександра Довженка 2025

Україна

Albert Wiederspiel Prize

на кінофестивалі у Гамбурзі

Німеччина2025

ЗАБРОНЮЙ МІСЦЕ!

Залишай свої контакти і ім'я лектора, якого хочеш послухати і ми обов'язково зв'яжемось з тобою!

Дякуємо!

Ми зв’яжемося з вами найближчим часом!

Can't send form.

Please try again later.

Illustration

Про "СУК"

Наша концепція і мета - пошук і розвиток нових талантів в кіноіндустрії

Ми - команда вже успішних кінематографістів, що вірить у Сучасне Українське Кіно. Ми прагнемо перетворити хаотичний кінематографічний процес в Україні на індустрію, що активно і цілеспрямовано розвивається та досягає нових рівнів естетичної і технічної якостей. Ми виступаємо як єдина платформа популяризації та підтримки молодих українських кінематографістів, аби дати їм шанс сказати своє кінослово.Ми маємо єдину сформовану стратегію нашої діяльності та діємо виключно в її рамках. Включайся до процесу! Час створювати Сучасне Українське Кіно!

КОНТАКТИ

ТОВ "Сучасне Українське Кіно"

Пошта:

moc.liamg%40cuc.kyc

Телефон:

+38 (093) 249 91 50

Адреса

Київ, Україна