Онлайн-курс«Case Study: Медовий місяць»

Це глибокий аналіз створення фільму, який поєднав мінімалізм, інновації в виробництві й потужну емоційну глибину. Через шість лекцій слухачі зможуть розібратися, як робота режисера-сценариста, звукорежисера, оператора, художника-постановника і кастинг-директора створила цілісну, інтенсивну історію виживання та любові під час війни.

КУРС ЛЕКЦІЙ

Запрошуємо тебе дізнатись більше про професії без яких не може обійтись жоден фільм та дізнатисьсекрети і нюанси виробництва фільму «Медовий місяць»

  • Підготовка: робота з мудбордами, референсами, перегляд схожих фільмів, живопис і літературні джерела, які формували естетичне бачення до виходу на майданчик.
    Аналіз режисерського бачення: що воно було сформульоване в документах, поданих на фінансування, що з того збереглось та що саме считали кінокритики після показу.
    Трансформація внутрішнього стану персонажів через кіномову: камерність і мінімалізм: замкнені простори, клаустрофобія, герметичні історії; як психологічна напруга будується без великих декорацій і ефектів, а простір стає активним учасником історії.
    Від сценарію до форми: як кожен рядок сценарію трансформується у композицію кадру, ритм, світло, монтаж та емоційний тон сцени.
    Виклики режисури з обмеженим бюджетом, дедлайнами та мінімалістичними локаціями.

  • Послідовність роботи: логлайн та синопсис, від 1го драфту для конкурсу до 3го драфту під час репетицій. Практичні інструменти: робота зі сценарними картками, ключовими емоціями кожного дня в історії, тритментом і сценарієм.Сюжет і драматургія: побутова прелюдія. Перша ніч у квартирі. Дослідження інтимності і страху. П’ять днів ізоляції.Сценарна економія: мінімум персонажів, максимум емоційної напруги через діалоги та мовчання.Конфлікт і трансформація: зовнішня загроза і внутрішня трансформація. Пошук правди. Психологічне очищення.Гранична чесність із собою. Неприємна правда, яка змінює героїв.П’ять ліній конфлікту: внутрішній Тараса, внутрішній Олі, конфлікт між ними, зовнішній із соціумом, філософсько-екзистенційний - війна, окупація.

  • Підготовка: концепція звукового середовища з етапу препродакшну; референси з кіно і документального аудіо; пошук звукової атмосфери замкненого простору.
    Звукова драматургія: як звук підсилює внутрішні стани персонажів; тиша, що працює як активний елемент; відлуння зовнішнього світу
    у відгородженій квартирі.
    Мінімалізм і психологічна напруга: відмова від надлишкових ефектів; точкові звукові акценти, які загострюють драму; робота з простором через звук.
    Робота з обмеженнями: малобюджетні рішення, запис у складних умовах, створення багатошарової атмосфери без студійної розкоші.
    Практичні інструменти: аналіз ключових сцен фільму — як зміна звукової перспективи вибудовує емоційний ритм; приклади конкретних прийомів, використаних у «Медовому місяці».

  • Робота в команді: режисер - оператор - художник;
    Підготовка: пошук візуальної мови ще до зйомок; референси камерних драм; тестування оптики і світла для замкнених просторів.
    Технічні спекти проекту: камера, оптика, метод освітлення, LED екрани, експонометрія, колорометрія;
    Візуальна драматургія: як камера передає психологічну напругу; статичні плани для мовчання, крупні плани для конфліктів, рух камери як маркер внутрішніх змін.
    Камерність і мінімалізм: зйомки в обмежених просторах; робота з клаустрофобією кадру; як композиція і світло створюють відчуття замкненості.
    Простір як персонаж: квартира не як фон, а як активний учасник історії; як об’єкти й коридори формують ритм сцени.
    Практичні інструменти: аналіз конкретних сцен, побудова кадру в умовах малої площі, використання природного світла і побутових джерел освітлення

  • Підготовка: робота з простором, пошук концепції, підбір фактур і матеріалів, робота з мудбордами, створення кольорової палітри, яка відповідає драматургії.
    Простір як драматургія: квартира не як фон, а як відображення психологічних станів героїв; кожна річ у кадрі працює на історію.
    Мінімалізм і ресурсність: як створити цілісний світ із мінімальним бюджетом; пошук рішень у простих матеріалах і побутових деталях.
    Емоційний код предметів та сенсове навантаження: кольори, текстури, розташування речей у просторі; як вони транслюють інтимність, страх і зміну настрою героїв та що можуть розказати про них.
    Практичні інструменти: розбір ключових сцен, де художнє рішення формувало атмосферу; приклади підходів до декорацій та реквізиту в умовах обмежених ресурсів.
    Менеджування арт департаменту: склад команди, точність бріфу, розподілення зон відповідальності, делегування задач та робота з бюджетом.

  • Художник з костюмів Володимир Кузнецов та асистентка художника з костюмів Ліза Яриновська поділяться досвідом роботи над фільмом. Як створюється характер персонажа за допомогою одягу? Які деталі допомогли підкреслити риси, притаманні 90-м?Пошук та розробка образу. Де шукати костюми? Оренда, купівля, пошиття костюмів. Допоміжні засоби, матеріали, інструменти.Як та ким затверджуються костюми? Підготовка костюма до репетицій, до зйомок, примірка.

  • Підготовка: формування стратегії виробництва, пошук фінансування, подача на пітчинги та фонди.
    Бюджет і обмеження: як обмежені ресурси формують творчі рішення; баланс між необхідним і можливим.
    Виробничі виклики: дедлайни, організація команди, узгодження креативних і практичних завдань.
    Міжнародний контекст: співпраця з партнерами, пошук альтернативних можливостей, робота з фестивальними перспективами.
    Продюсер як медіатор: підтримка авторського бачення режисера і водночас — забезпечення виробничої дисципліни.
    Практичні інструменти: аналіз конкретних кейсів — як проєкт адаптувався під обставини війни, як приймалися ключові рішення в кризових моментах.

Ціни

Ви можете придбати одразу 7 лекцій зі знижкою чи вибрати, якусь одну, яка цікавить саме вас. Але наша порада - брати всі лекції разом.

Illustration

Одна лекція

1000 грн

Весь курс (8 лекцій)

5500 грн

КОМАНДА ФІЛЬМУ

Ми щасливі познайомити тебе ближче з учасниками знімального процесу!

Illustration

Маргарита Кулик

Художниця - постановниця

Ріта народилася в місті Донецьк, росла в Києві, наразі навчається цифровому мистецтву у Відні в університеті прикладних мистецтв. Вперше, як художниця-постановниця, дебютувала з фільмом "Цвях" у 2016 році. У 2019 році Ріта дебютувала як художниця повного метру з фільмом «Мої думки тихі» реж. Антоніо Лукіч, який отримав відзнаку кришталевий глобус на кінофестивалі в Карлових Варах, а також має 9 номінацій Української Кіноакадемії, одна з них - найкраща робота художника-постановника.

Illustration

Володимир Усик

Оператор - постановник

Дипломований спеціаліст з операторської майстерності КНУТКіТ. Учасник документальних програм в Києві від «Від світанку до заходу сонця», «Молоді про молодих» - Польща. Учасник міжнародних кінофестивалів. Спеціальна відзнака за операторську майстерність у фільмі "Ля Палісада" на кінофестивалі українських фільмів в Варшаві, Польщі. Фільмографія: Назовні, Папіни кросівки, Ля Палісіада, Медовий Місяць, Дівія.

Illustration

Сергій Авдєєв

Звукорежисер

Звукорежисер кіно та театру, саунд дизайнер, композитор, музикант. Народився і виріс в Харкові. Отримав музичну та балетну освіту. В 2007 переїхав до Києва, де отримав освіту звукорежисера в КНУТКіТ. За цей час приймав участь у великій кількості театральних та кіно проектів. Серед них «La Palisiada», «Технічна перерва», «Цвях» реж Філіп Сотниченко, «Фото на памʼять» реж. Ольга Черних, «Зарваниця» реж Роман Хімей та Ярема Малощук.

Illustration

Новруз Хікмет

Другий режисер

Народився у 1989 році у місті Баку, Азербайджан. У 2010 році закінчив Азербайданський Державний Університет культури та мистецтва, за спеціальністю кінорежисер. З 2009 року живе та працює в Україні, в місті Києві у кіновиробництві. Самостійно знімає незалежні короткометражні стрічки, які брали участь на різних міжнародних кінофестивалях та демонструвалися в кіноальманахах на території України. В якості другого режисера, Новруз зробив кілька повнометражних фільмів, які були показани і відзначені на фестивалях класу "А". Фільмографія: Додому, Мої думки тихі, Із зав'язаними очима, Яса, Ля Палісіада.

Illustration

Віктор Шевченко

Локейшен-менеджер та лінійний продюсер

Закінчив КНУТКіТ ім. К-Карого за спеціальністю організатор кіно-телевиробництва. Додаткова освіта: продюсерський курс Terrarium, лекції Skill Bill від FILM.UA, проєктний менеджмент, лабораторія Digital Lab. House of Europe. Має досвід роботи в організації зйомок ігрових і документальних фільмів, рекламних роликів, музичних відеокліпів. Займав такі посади: локейшн менеджер, скаут, адміністратор, тревел менеджер, продакшн менеджер, директор знімальної групи, лінійний продюсер; Голова Асоціації локейшн менеджерів України. Фільмографія: Поки тут тихо, Ціна правди, Памфір, Стоп-Земля, Мої думки тихі, Бобот, Ізі.

Illustration

Сергій Горний

Кастинг-менеджер

Народився у Латвії, у 1983р. переїзжає до Києва. З 2004р. періодично працює в кіно та серіалах в якості актора.У 2014 році закінчив КНУТКіТ ім. І.К. Карпенка-Карого, інститут екранних мистецтв за спеціалізацією режисер кіно та телебачення, майстерня Василя Вітера.Після університету працює в кіновиробництві на таких посадах як: скрипт-супервайзер, кастинг-менеджер, актор, другий режисер.Фільмографія: "Створення любові", "Син", "Обійми" "Ляпалісіада" та інші. Серіали: "Таємниці" "Опер за викликом", "Ангели", "Брати по крові", "Плут" та інші.

Illustration

Володимир Кузнецов

Художник з костюмів

Народився у 1976 році в місті Луцьк. У 1995 році закінчив луцьке професійне училище N12 за спеціальністю кравець верхнього одягу. У 1996 навчався у Львові на Всеукраїнських курсах модельєрів. У 2005 закінчив Львівську Академію мистецтв за спеціальністю «Художній текстиль». З 2004 живе у Києві, працює у сфері сучасного мистецтва. Учасник персональних і групових виставок в Україні та за кордоном. З 2019 року бере участь у кіновиробництві як художник з костюмів. Фільмографія: Ля Палісіада, Степне, Сірі Бджоли

Illustration

Ліза Яриновська

Асистентка художника з костюмів

Народилась в місті Запоріжжя у 1995 році. У 1997 переїхала в Київ де закінчила школу, згодом коледж КНУТД зі спеціалізації дизайн костюму. В 2016 закінчила навчання в Київській академії декоративно-прикладного мистецтва ім. Михайла Бойчука за фахом Дизайн сценічного та сучасного костюму. Відразу після навчання почала працювати стилісткою та ассистенткою стиліста на київських продакшенах, серед них Radioaktive filmproduction, ESSE, Family та інші. До 2018 приймала активну участь як кураторка департаментів костюму в проєкті Yellow Bus, кіномайстерня для дітей прифронтових територій під керівництвом оператора Ярослава Пілунського. Фільмографія: Залізні метелики, Ля Палісіада

Illustration

Валерій Гриша

фестивальний дистрибʼютор та режисер

Народився в 2001 році в невеликому місті на Київщині. У 2022 році закінчив режисерську майстерню Романа Ширмана при Київському національному університеті культури і мистецтв. Протягом навчання його студентські роботи брали участь і визначалися перемогами на міжнародних та вітчизняних кінофестивалях.Співорганізатор Івано-Франківського міжнародного фестивалю короткого метру 4:3, де є програмним координатором. Як фестивальний дистриб'ютор, спеціалізується на роботі зі студентськими та короткометражними фільмами. Один із найбільш успішних проєктів – "Літургія протитанкових перешкод" (2022).

ЧОМУ ВАРТО ВІДВІДАТИ ЛЕКЦІЇ?

Створення кіно - це командна робота, адже під час виробництва фільму задіяно багато різних кінопрофесіоналів. Під час виходу на екрани, ми часто про це забуваємо і фільм лишається з режисером та акторам. Інші учасники процесу просто залишаються за кадром.

Онлайн - зустріч

Ти будеш мати можливість приєднатися до лекції з будь-якої точки планети, якщо в тебе є інтернет і бажання розвивитись у кіно

Лектори з величезним досвідом

Ці кінематографісти створили не один український фільм і їм є про що розказати

Нетворкінг

В спільному онлайн-чаті, де будуть усі учасники, буде можливість познайомитись і знайти свою команду мрії

Приз за найкращий фільм від FIPRESCI

на Роттердамському кінофестивалі

Нідерланди

Найкраща режисерська робота

на Сараєвському міжнародному кінофестивалі

Боснія і Герцеговина

Номінант на EFADiscvovery - Prix FIPRESCI

номінація від Європейської Кіноакадемії

втреттє за історію українського кіно

Найкращий фільм фестивалю

на кінофестивалі KinoPavasaris

Литва

Найкращий фільм фестивалю

на кінофестивалі Torino Film Festival

 Італія

Найкращий ігровий фільм

премія КІНОКОЛО від українських кінокритиків

Україна

Найкращий фільм фестивалю

на кінофестивалі українського кіно у Варшаві

Польща

ЗАБРОНЮЙ МІСЦЕ!

Залишай свої контакти і ім'я лектора, якого хочеш послухати і ми обов'язково зв'яжемось з тобою!

Дякуємо!

Ми зв’яжемося з вами найближчим часом!

Can't send form.

Please try again later.

Illustration

Про "Сучасне Українське Кіно"

Наша концепція і мета - пошук і розвиток нових талантів в кіноіндустрії

Ми - команда вже успішних кінематографістів, що вірить у Сучасне Українське Кіно. Ми прагнемо перетворити хаотичний кінематографічний процес в Україні на індустрію, що активно і цілеспрямовано розвивається та досягає нових рівнів естетичної і технічної якостей. Ми виступаємо як єдина платформа популяризації та підтримки молодих українських кінематографістів, аби дати їм шанс сказати своє кінослово.Ми маємо єдину сформовану стратегію нашої діяльності та діємо виключно в її рамках. Включайся до процесу! Час створювати Сучасне Українське Кіно!

КОНТАКТИ

ТОВ "Сучасне Українське Кіно"

Пошта:

moc.liamg%40cuc.kyc

Телефон:

+38 (093) 249 91 50

Адреса

Київ, Україна